Exy jest teraz mniej znana, od innej członkini wśród swoich kuzynów?

cosmic-girls,exy,cheng-xiao


Exy i Yoo Yeonjung 23 września, pojawiły się w audycji radiowej SBS powerFM Bae Sungjae's TEN.

Spytane co przydarzyło się im podczas wakacji Chuseok, Exy powiedziała: "Ostatnio często pojawiałam się w telewizji, dlatego moja rodzina była bardzo szczęśliwa. Podczas tych wakacji Chuseok, wydaje mi się, że podpisałam około 100 autografów dla moich młodszych kuzynów. W przeszłości, gdy zostali spytani o najbardziej popularną członkinię WJSN, odpowiadali, że to ja. Teraz się to zmieniło. Mówią Cheng Xiao, więc jestem tym zaskoczona."

Później spokojnie przyznała, że Cheng Xiao jest najbardziej rozpoznawalną członkinią zespołu, z powodu swojego ciała, sportowych możliwości i rozciągnięcia. Obie członkinie stwierdziły "My także będziemy kiedyś z czegoś znane". To dobrze, gdy jeden członek zespołu staje się popularny. Dzięki niemu grupa zyskuje więcej uwagi i wtedy inni członkowie także zyskują popularność.

cr. allkpop