160922 Wywiad Dayoung dla MBN

Niedługo po debiucie, Dayoung pojawiła się w “Hello Counselor” i “Radio Star” i rozwinęła swe zawodowe marzenia. Siedząc pomiędzy znanymi seniorami, nigdy się nie denerwowała i nazwała siebie “Entertainer nowej generacji”. Tak chce być nazywana. Od jej umiejętności gotowania, aż do innych ciekawostek, czyli 50 pytań i odpowiedzi z Dayoung. Przedstawiła siebie jako pełna energii Dayoung.



P1. Witaj Dayoung! Kiedy się urodziłaś?
O: 14 maja 1999

P2: Dayoung to twoje prawdziwe imię? Jeśli tak, to co znaczy? (w hanja)
O: "Da" oznacza “wiele”, zaś "Young" “honor”. Całość oznacza “Żyć w dostatku i mieć godność”.

P3: Ile masz wzrostu?
O: 161cm

P4: Jakie jest twoje hobby?
O: Śpiew, taniec i oglądanie programów w telewizji.

P5: Co jest twoją specjalnością?
O: Śpiew, gotowanie i obieranie owoców.

P6: Której części swojego ciała jesteś najbardziej pewna?
O: Nogi? Haha

P7: Jak dużo osób liczy twoja rodzina?
O: Mama, tata i ja.

P8: Która członkini WJSN twoim zdaniem jest najbardziej kobieca?
O: Bona! Ostatnio wygląda tak, jakby wyskoczyła z manhwy!

P9: Jakiego seniora chciałabyś spotkać?
O: Lee Hyori sunbaenim.

P10: Jakie są twoje ulubione kolory?
O: Zielony i różowy.

P11: Jeżeli miałabyś opisać siebie jako zwierzę, jakie byś wybrała?
O: Szczeniaka! Naprawdę! Może cocker spaniela?

P12: Byłaś bardzo aktywna i ożywiona podczas “Radio Star”. Co myślisz o tym teraz?
O: Denerwowałam się, ale prowadzący i inni goście wspierali mnie, dlatego chciałabym wrócić.

P13: Do czego zawsze będziesz wracać?
O: Debiut! Czas treningu minęły tak szybko, wydaje mi się, że teraz pracuje jeszcze ciężej.

P14: Jesień za pasem! Czy polecisz swoim fanom piosenkę na ciężkie i deszczowe dni?
O: Co myślicie o K.Will 'Dropping The Tears'? Dla mnie jest to idealna piosenka na deszczowy jesienny wieczór.

P15: Twoja ulubiona książka, jaką przeczytałaś?
O: “A kid who holds a bag”. Przeczytałam to dawno temu, ale nadal o tym myślę. Pozostawia ona bardzo głębokie wrażenia.

P16: Twoje ulubione jedzenie?
O: Mięso i owoce.

P17: Jaki jest twój najlepszy posiłek?
O: Ostatnio w dormie gotuje musztardową zupę z wodorostów. Naprawdę bardzo to lubię. Podczas ostatniego chuseok wstałam wcześnie rano i zrobiłam śniadanie dla mojej mamy. Zrobiłam roladę z omletem.

P18: Dayoung, która wygląda jak Shin Dongyup! Czy chcesz przekazać mu kilka słów?
O: Dziękuje! Dzięki seniorowi wiele osób kojarzy mnie. Jestem wdzięczna i uwielbiam cię sunbaenim!

P19: WJSN nadal nie zdobyły pierwszej nagrody. Kto jest najbardziej przekonany do wygranej?
O: Zwycięstwo nie jest łatwe. Żadnego dnia nie ma członkini, która się nie uśmiecha. Nie ma wśród nas osoby, która boi się stać przed kamerą. Więc poczekajmy jeszcze trochę i być może nam się uda!

P20: Gdybyś nagle dostała urop, gdzie chciałabyś pojechać na wycieczkę?
O: Chciałabym wybrać się do USA razem z moją mamą.

P21: “Nie ma nikogo, kto mógłby się porównywać do mnie!” czy masz coś, by tak o sobie mówić?
O: Obieranie owoców i robienie omletów! Naprawdę chcę się przechwalać, jak dobrze mi to wychodzi.

P22: Jaka jest twoja grupa krwi? Czy wierzysz w zasady? (Grupa krwi ma wpływ na osobowość)
O: Moja grupa krwi to A i nie wierzę to.

P23: Wybierz pomiędzy “wdzięczna i troskliwa”, a “podekscytowana i żywa”
O: Podekscytowana i żywa!

P24: Twoim zdaniem, jaka jest twoja rola w WJSN?
O: Śpiew i wyróżnianie się wśród tłumu podczas występów.

P25: Masz jakiś pseudonim?
O: Olaf. Wydaje mi się, że to przez nasze podobieństwo.

P26: Jak chciałabyś być znana?
O: Jako osoba, która znana jest z pojawiania się w programach rozrywkowych.

PQ27: W jakim przedmiocie szkolnym byłaś zawsze dobra?
O: Angielski

P28: Dzisiaj jest warte życia z powodu…?
O: Fanów

P29: Twój idealny typ?
O: Ktoś delikatny, kto będzie o mnie dbał i będzie mnie lubić.

P30: Gdybyś nie mogła być piosenkarką, kim byś była?
O: Mam naprawdę wiele zainteresowań, ale najlepiej sprawdziłabym się jako nauczycielka angielskiego.

P31: W jakich programach chciałabyś wystąpić?
O: Laws of Jungle, Running Man lub Infinite Challenge. Chciałabym także wrócić do Radio Star. Poradziłam sobie dobrze i jestem pewna siebie, więc proszę, dajcie mi kolejną szansę.

P32: Czy są jacyś fani lub komentarze, które dobrze zapamiętałaś?
O: Ostatnio zapamiętałam komentarze z mojego występu w Radio Star. Byłam bardzo wdzięczna i szczęśliwa.

P33: Gdybyś mogła spędzić wolny czas z fanami, co chciałabyś zrobić?
O: Pobawić się pistoletami na wodę.

P34: Najtrudniejszy czas w twoim życiu?
O: Gdy byłam trainee przygotowałyśmy się do konkursu, ale miałam wypadek. Przez to nie mogłam dać z siebie wszystkiego, dlatego było mi bardzo przykro pozostałych członkiń.

P35: Więc kiedy czułaś się najszczęśliwsza?
O: Debiut! Gdy nasze zdjęcia zostały upublicznione, czułam się, jakbym latała!

P36: Na scenie oddajesz wrażenie, jakbyś się nie stresowała. Powiesz, jak to robisz?
O: Tak naprawdę się denerwuję. W każdym razie, myślę żeby dobrze wypaść, bez względu jak się wtedy czuję.

P37: Jakich ludzi nienawidzisz?
O: Ludzie, którzy wykorzystują uprzejmość innych. Chociaż nie jestem pewna...

P38: Jak sobie radzisz ze stresem?
O: Jem. Wtedy nie jestem wybredna, jem co popadnie.

P39: Słyszałem, że pochodzisz z Jeju. Czy polecisz coś co można tam zobaczyć, spróbować?
O: Jeśli pojedziesz na Jeju, koniecznie musisz spróbować czarnej wieprzowiny. Jest bardzo smaczna.

P40: Z kim chciałabyś współpracować?
O: Z seniorami Jooyoung i Yoo Seungwoo. Lubię ich, gdy śpiewają i mają świetne głosy.

P41: Powiesz coś do 5-cio letniej Dayoung?
O: Pracuj ciężko Dayoung!!

P42: Z kim dzielisz pokój i jak wygląda wasza codzienność?
O: Teraz moimi współlokatorkami są Eunseo i Yeonjung. Jest bardzo zabawnie, każda z nas jest ożywiona.

P43: Kiedy uważasz, że wyglądasz najlepiej?
O: Gdy pojawiam się w telewizji.

P44: Jakie jest twoje motto?
O: Zawsze dawaj z siebie wszystko.

P45: Jaka Dayoung jest naprawdę? Jak chciałabyś być postrzegana?
O: Wydaje mi się, że większość ludzi nadal mnie nie kojarzy, ale chce mieć zabawny i miły wizerunek. Jestem zabawna i potrafię rozśmieszać innych ludzi.

P46: Nie zostało już dużo czasu do końca roku, więc co byś chciała jeszcze zrobić w 2016?
O: Chcę wygrać nagrodę dla najlepszego debiutanta.

P47: Jakbyś mogła się teraz uczyć jakiegoś języka, jaki to by był?
O: Ostatnio uczę się Chińskiego, jednak chce szlifować swój angielski.

P48: Jak czułaś się do tej pory?
O: Żałuję niektórych rzeczy, dlatego chcę pracować jeszcze ciężej.

P49: Czy myślisz, że będziesz sobie dobrze radzić w przyszłości?
O: Jestem pewna siebie!

P50: Jaką siebie chciałabyś pokazać w niedalekiej przyszłości? Powiesz kilka słów do swoich fanów?
O: Mam nadzieję, że wszystkie wasze marzenia się spełnią i będziecie kochać nasz zespół oraz słuchać naszych piosenek. WJSN będą wkładać mnóstwo wysiłku w to, co robią. Chce też powiedzieć, że kocham was fani. Jestem bardzo wdzięczna i mam nadzieję, że będziemy przez długi okres czasu. Uwielbiam was, proszę nadal wspierajcie WJSN!



eng trans: @fycosmicgirls