170220 [PL] Eunseo zalewa się łzami, po tym jak fan powiedział, że jest podobna do Szwedzkiego piłkarza

Zdjęcie użytkownika Cosmic Girls 우주소녀 WJSN Poland.


Podczas fansignu promującego album The Secret, fan powiedział o podobieństwie Eunseo do piłkarza, i spytał się jej czy zna Zaltana, po tym fani zaczęli się śmiać. Członkinie odpowiedziały, że go nie znają, fan wtedy powiedział, że jest piłkarzem.

Filmik ze zdarzenia


Po tym zdarzeniu, koreańscy internauci zaczęli porównywać wygląd Juyeon, do wyglądu Zlatana Ibrahimovića. Eunseo nie chce być porównywana do mężczyzn, dlatego takie komentarze bardzo ją ranią.

Na ostatnim fansignu, fan po raz kolejny porównał Eunseo do piłkarza. Wtedy fani zaczęli się śmiać, a ona zalała się łzami. Po tym jak zapłakana wyszła na chwilę, Bona pobiegła ją uspokoić.

Zdjęcie użytkownika Cosmic Girls 우주소녀 WJSN Poland.

Po zdarzeniu, fan oficjalnie przeprosił na DC Inside. Wyjaśnił, że nie wie zbyt dużo na temat WJSN, ponieważ jest fanem od niedawna i nie wiedział, że Eunseo nie chce być do niego porównywana. Opisał także szczegółowo całą sytuację:
Na początku zapytałem ją czy zna piłkarza, do którego jest podobna. Wtedy wyraz twarzy Eunseo, stał się bardzo poważny i spytała mnie, dlaczego zadaje jej takie pytania. Domyśliłem się, że nie powinienem poruszać tego tematu. Jak Eunseo spytała jaki to piłkarz, odpowiedziałem 'nieważne', mimo to była tego ciekawa i powiedziałem jej, że chodzi o Zaltana. Śmiałem się z tego trochę, ale nie chciałem zrobić z niej pośmiewiska. Próbowałem od razu przeprosić, ale nie mogłem przerwać fansignu. Wszyscy byli na mnie źli i szybko wyszedłem, by uniknąć krytyki fanów. Przepraszam.
eng trans: allkpop