170223 [PL] Wywiad Bona dla marcowego wydania Nylon

Zdjęcie użytkownika Cosmic Girls 우주소녀 WJSN Poland.Zdjęcie użytkownika Cosmic Girls 우주소녀 WJSN Poland.
Skany z marcowego wydania Nylon
cr. @b_bunniii @wjsn_3dawater 
P: Czy to prawda, że nigdy nie odkładacie swojego iPada? (śmiech)
O: Tak to wygląda. Żadna z naszych członkiń nie ma własnych telefonów, więc używamy go do sprawdzania facebooka, robienia sobie zdjęć oraz bardzo dużo kupujemy online.
P: Czy miałaś wcześniej dużo sesji zdjęciowych?
O: To moja pierwsza sesja bez członkiń. Bardzo się denerwuje. Gdy się uśmiecham i gdy się nie uśmiecham, moja twarz jest całkowicie inna. Wolę swoją twarz bez uśmiechu. Jak dzisiaj, chce pokazać inną stronę mnie, nie tą, która wszyscy widzą w WJSN. Kupuje także Nylon każdego miesiąca, by czytać, naprawdę co miesiąc.
P: To niesamowite! Skoro tak bardzo uwielbiasz ciuchy, czy czytasz dużo magazynów modowych?
O: W gimnazjum wielu moich rówieśniczek zaczęło interesować się modą, więc oczywiście też zaczęłam się tym interesować. Teraz każdego miesiąca kupuje 3 różne magazyny, by je poczytać.
P: Jak często chodzisz na zakupy?
O: Chodzę na zakupy co 3-4 dni. Gdy się promujemy, nie mam czasu nigdzie wychodzić, więc wszystkie ubrania, kosmetyki, buty, skarpetki itd. kupuję w internecie. Mamy bardzo dużo członkiń, więc w naszym dormie jest często góra przesyłek.
P: Jeśli jest tak trudno, to jest ci jak idzie ci uporządkowywanie tych ubrań?
O: Ubrania, w których nie mam czasu chodzić, spodnie w których się nie zmieszczę i niektóre ciuchy, o których kompletnie zapomniałam. Kilka dni później szukam w internecie spodnie, które mam ochotę założyć i kupuję je, dopiero po jakimś czasie zdaje sobie sprawę, że kupiłam już takie same spodnie. Nie mogę ich zwrócić, więc jedne z nich noszę w domu, drugie gdy wychodzę z domu.
P: Czy nie mieszkasz w miejscu, gdzie możesz wymienić się ubraniami?
O: Właśnie dlatego często członkinie kupują między sobą ubrania za oryginalną cenę lub się wymieniają, to jest o wiele lepsze.
P: Gdybyś na pchlim targu napisała 'Bona z WJSN sprzedaje ubrania' cena poszłaby dwa razy w górę.
O: Hahaha, naprawdę?
P: Jaki styl ubierania się lubisz najbardziej?
O: Normalnie nie ubieram kolorowych ubrań. Lubię ciemniejsze kolory, czarne kurtki i koszulki.
P: Gdybyś wybierała się na uniwersytet, jaki kierunek chciałabyś studiować? Może projektowanie mody?
O: Nie (śmiech), wiele znanych mi osób studiuje ten kierunek. Uwielbiam modę, ale taki kierunek nie pasuje do mnie. Myślę, że powinnam się zająć językiem chińskim lub aktorstwem.
P: Wygląda na to, że podoba ci się język chiński.
O: Zaczęłam się uczyć chińskiego, gdy byłam jeszcze trainee. Uczyłam się najdłużej ze wszystkich członkiń. Czas mojego treningu był dość długi, po 5 latach nareszcie udało mi się, rok temu zadebiutować. Mój nauczyciel chińskiego często mówił mi, że gdyby nie udało mi się zadebiutować, powinnam się zająć chińskim lub aktorstwem.
P: Dzięki chińskiemu, masz więcej możliwości w przyszłości.
O: Tak, własnie o to chodzi. (uśmiech)
P: Jak wspominasz czasy treningów, nie byłaś zmęczona po tylu latach?
O: Gdy zaczęłam trenować, to myślałam, że zadebiutuje w 5-cio osobowym zespole lub w maksymalnie 7-mio osobowym. Nigdy nie wyobrażałam sobie, że w mojej grupie będzie aż tyle członkiń. Jednak od początku każda z nas na to pracowała i pogodziłam się z tym.
P: WJSN mają własny instagram.
O: Tak, ale nie mamy własnych, wszystkim zajmuje się nasza wytwórnia. Robimy sobie selfie i mówimy co powinno znaleźć się w opisie. Wtedy staff dodaje te zdjęcia na sns.
P: Czy nie podoba ci się to, że nie masz kontroli na tym kontem?
O: Staff lepiej komunikuje się z naszymi fanami. Często także uczestniczymy przy pisaniu opisów i wiemy jak to się robi.
P: Gdy będziesz miała swoje własne konto, co byś chciała pokazać?
O:  W przeciwieństwie do Bony z WJSN, chciałabym pokazać wam prawdziwą Kim Jiyeon.
eng trans: @wjsndaily, @fycosmicgirls